Nightlioness
Kind of alive
"I'm up here. You're down there. Now who's the lower life form?"
|
Post by Nightlioness on Feb 7, 2008 14:54:47 GMT
Mordai Kardan
A human in his heart, a V for live. Desperately to find its path in this world. Nobody can feel what he felt. In search of someone who really hear his crying voice.
Vrienden
- Ken ik jou.... (Bekende/Kennis) -- Zullen we een hapje eten? (Vriend) --- Er is iets met hem (Beste vriend) -- Het komt wel (Bijna vriend) - Ik zal niet rusten totdat ze gevonden zijn (Soulmates)
Vijanden
# *Loopt gewoon door* (Niet geïntreseerd) ## Ga weg... (Irritatie) ### Wees blij dat je net zo goed bent als ik (Rivaal) ## Ik heb zin om mijn mes naar je te gooien (Vijand) # Ik zal je vermoorden, wat het ook kost! (Aartsvijand)
Verliefd
~ Wie is hij? (Geïnteseerd) ~~ *Geeft een handkus* (Flirt) ~~~ Oeh, mooie ogen (Zij op hem) ~~ Ik begrijp je echt (Koppel) ~ Hoe was jou dag? (Ex, vrienden)
lijstje Naam: Leeftijd: Soort: Pb: Relatie: Geschiedenis: Toekomst:
----------------------------------- Naam: Bill Kaulitz Leeftijd: 22 jaar Soort: Mens Pb: Bill Kaulitz Relatie: -- Zullen we een hapje eten? (Vriend) Geschiedenis: Ze hebben mekaar ontmoet in de straten van Tabanan. Ze hadden wat met mekaar gesproken en mogen mekaar beiden. Zijn wolf toont veel nieuwsgierigheid en Bill vindt dat leuk. Ze zijn gewoon vrienden. Toekomst: Ik denk dat we elkaar wel weer eens tegen gaan komen, kan goed met hem praten dus dat zit wel goed.
|
|
|
Post by Cherry blossom on Mar 21, 2008 15:17:01 GMT
Naam: Bill Kaulitz Leeftijd: 22 Soort: Mens Pb: Bill Kaulitz Relatie: -- zullen we een hapje eten? (vriend) Geschiedenis: Ze hebben mekaar ontmoet in de straten van tabanan. Ze hadden wat met mekaar gesproken en mogen mekaar beiden. Zijn wolf toont veel nieuwsgierigheid en Bill vindt dat leuk. Ze zijn gewoon vrienden. Toekomst: Ik denk dat we elkaar wel weer eens tegen gaan komen, kan goed met hem praten dus dat zit wel goed
|
|
Nightlioness
Kind of alive
"I'm up here. You're down there. Now who's the lower life form?"
|
Post by Nightlioness on Mar 24, 2008 18:45:16 GMT
added ^^
|
|